måndag 21 november 2011

Nähänä, inte puls-spinning heller

Testade puls-spinning idag, en timmes pass med sånt pulsband. Fick bryta efter halva på grund av.... (trumvirvel här)... Sammandragningar! Jäkla Sammandragningar.

Jaja. Det kanske är för att jag överansträngde mig i helgen, jag hoppas det iaf. Får gå tillbaka till dom 30-minuterspassen. Har  i alla fall investerat i en gel-sadel från Clas Ohlson (99:-, fynd) så jag sitter liiite, liiite bekvämare på tortyr-spinningcykeln.


Nu ska jag äta pannkakor och sedan blir det ett låångt, varmt bad.

3 kommentarer:

  1. Det är imponerande att du fortsätter med spinningen...;)

    Kraaaaaaaaaam!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. WOW!!!! Jag har nu förstått hur jag ska kunna kommentera utan att stå som anonym!!!! Det tog ju bara ett halvår...;)

    SvaraRadera
  3. Haha =)ja, jag såg det på en gång! Duktig!

    SvaraRadera