torsdag 24 november 2011

Tid

Idag är det exakt 13 månader sedan jag åkte på min första inseminationsresa till Danmark. Egentligen borde jag ha skrivit ett inlägg på årsdagen, men det glömde jag bort =)

På den här dagen för ett år sedan hade jag precis fått konstaterat att det var alldeles tomt i min livmoder och jag misstänkte utomkvedshavandeskap. Skulle till vårdcentralen för att lämna mitt första blodprov (som mäter hcg-nivåerna). Tänk om jag bara vetat då att allt skulle ordna sig =) Att om ett år från då skulle jag sitta och vara gravid i 6.e månaden och må toppen! dessutom i en ny stor (för tillfället ganska ful) lägenhet som passar alldeles utmärkt för mig och min lilla unge.

Måste börja kunna se framtiden som nått att längta efter istället för att frukta.

Kanske ett nyårslöfte?

1 kommentar:

  1. Vilket bra nyårslöfte!

    På tal om lägenheten, jag vet inte var du bor riktigt men kan rekommendera min hantverkare (ett företag på fyra kilar) som gör badrum (de har gjort ett åt mig tidigare, blev kanonnöjd). Men det beror förstås lite på om du bor i Sthlms-trakten.
    Maila mig om du vill: wildamathilda@hotmail.se

    Kram

    SvaraRadera