tisdag 1 november 2011

Bloggkompisfika

Har precis kommit hem efter att ha fikat med Anna, guuu' så trevligt det var! Synd att du bor så förbannat långt bort hörru... Men jag har de flesta av min vänner på långt håll så jag hoppas vi kommer fortsätta hålla kontakten och gå barnvagnspromenader nästa sommar, trots avståndet =)

För övrigt funderar jag på att stämma SL (eller iaf skicka ett argt mail, eller... Skriva ett argt inlägg på min blogg, minst... Akta er SL...). Språngmarschen igår genom centralstationen var absolut inte vad mina fogar behövde. De är bättre idag, men igår kväll var det riktigt illa. Ont, ont, ont... Det värsta jag kan göra är att gå/springa och bära något tungt på ena sidan har jag kommit på. Trappor, inga problem. Men det där med att bära tungt, inte en bra idé. Tack och lov för min tjusiga rosa rullväska.

Sedan har min mage typ storleksexploderat sista dagarna? Ser skitgravid ut om jag har på mig linne eller så. Har inte kameran med mig till Lund, men jag ska ta kort när jag kommer hem!

MT har varit tillbaka till sitt aktiva jag igen idag. Sköönt! Kanske är som mamma säger, att hon har växtperioder då hon inte orkar med att sparka så mycket? Måste googla det...


4 kommentarer:

  1. Hahahaha! Ja, googla lite!! ;) Så kan du berätta för mig sen när jag undrar samma sak...;)

    Ja, supertrevligt - jag ser redan fram emot december! :)

    Kraaaaaaaam!!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Jag med (längtar till december alltså)!

    Hittar inget bra... Googlar vidare!

    SvaraRadera
  3. känns som att din mamma kan ha rätt. Jag menar det är ju så det fungerar med småbarn. De kommer in i 5 (eller var det 7) stora tillväxtperioder under första året och då är de alltid först gnälliga och helt apatiskt lugna för att sen bli glada, spralliga och äter jätte mycket.. lite samma i magen kanske?

    SvaraRadera
  4. Kanske? Har faktiskt inte hittat något alls, inte ens på amerikanska sajter som annars brukar vara betydligt bättre än de svenske på att ge ut bra info. Nu ska jag börja med "kick-counts" för att få bättre gehör om MT skulle få för sig att bli sådär lugn igen.

    Kram

    SvaraRadera