söndag 20 november 2011

Lugn dag idag

Idag har varit en (medvetet) lugn dag. Alla sammandragningar igår kväll gjorde mig faktiskt lite nervös. Ett tag hade jag nog en var 3-4 minut. Så idag har jag rivit lite tapet, tagit en tur till IKEA (köpte ett plastlock för 6:-) och ätit middag hos mamma. Lillebror som annars bor i Lund har varit uppe i storstan på kurs och kom han också. Trevligt, trevligt. Mamma och lillebror har inte fått känna Mini än så jag hoppades hon skulle vakna till men icke... Trots att jag buffade, petade, ruskade och skakade om henne. Hon blåvägrade att vakna. Så de får vänta ett tag till. Mamma pratade med magen lite =)

Nu sitter jag hemma i soffan och har ätit kvällsmat och nu verkar hon vakna till lite. Men som sagt, hon har haft lugna två dagar nu. Jag känner henne några gånger om dagen, men hon har en klart mindre aktiv period igen.

Ny vecka imorgon... Sedan är det första advent. Sjukt vad tiden rinner iväg nu!

2 kommentarer:

  1. Bra att du tar det lugnt! Man kan nog inte hålla riktigt samma tempo som tidigare.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är helt galet vad tiden går fort. Jag känner mig lika gammal varje gång jag säger så...;)

    /Anna

    SvaraRadera