onsdag 16 november 2011

The botten is nådd (sedd)

Jupp, jag kan se botten på min navel! Jag har annars en sån djup, utan-slut-navel. Men nu är den klart grundare. Undrar om den kommer "poppa ut" eller om den stannar inne? Min tejpning av det gamla piercinghålet verkar fungera! I alla fall så här långt. Det har slutat sträcka ut sig och håller sig fint och litet. Så det får bli tejp på magen i ytterligare fyra månader =)

Idag är det trevlig-dag. Jag har sovit bättre (somnade nog 21.30 igår kväll) och klockan 13.00 är det besök hos BM. Sedan har jag min massagetid klockan 17-17.50 och efter det yoga 18.30-19.30. Jag hoppas träffa preggopolaren efter det, men jag har inte hört ifrån henne än. Måste nog smsa och fråga...

Nedräkning till semester nu... Inte många veckor kvar. Det är både skönt och lite stressande faktiskt. Är så mycket jag behöver hinna med på jobbet innan dess... Kanske lika bra att sluta blogga och börja jobba istället...

2 kommentarer:

  1. Usch, måtte man inte få en sådan där "ploppa ut"- navel!!!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Hehe =) Spelar inte så stor roll för mig. Dessutom kommer ingen se din ploppa-ut-navel för alla stirrar på dina bröst =)

    SvaraRadera