lördag 26 november 2011

I'm gonna pay tomorrow...

Japp...

Men herregud vad vi har fått saker gjorda idag! Jag och mamsen är värsta arbetsteamet!

Följande har betats av idag:
1. Till Gundes färg (bästa färgaffären) för att köpa ny bra takfärg och häftgrund till skåpen
2. Till Bauhaus för att köpa lister
3. Till Ikea för att köpa fem stycken Gorm förvaringshyllor
4. Hem, kaffe
5. Bära ut allt ur förrådet, montera fem Gorm, plocka in alla grejer i förrådet igen
6. Lunch
7. Bar upp två billaster byggskräp från förrådet, lastade, mamma beodrade mig till soffan medan hon åkte till återvinngscentralen (snälla, snälla mamma)
8. Bar ner garderob till förrådet
9. Monterade isär de två PAX-garderoberna och monterade ihop dem i klädkammaren

Vi har varit sååå duktiga idag!

...och jag kommer få betala imorgon... Tur att jag inte bokat in någon långpromenad...

2 kommentarer:

  1. För att vara i vecka 27 måste jag ge dig cred för att vara aktiv i alla fall ;-) Jag ville knappt göra något efter att foglossningen hoppade på mig redan i vecka 14. Eller tidigare, fast jag fattade liksom inte vad det var. Då hade jag ju inte förväntat det liksom

    SvaraRadera
  2. =) Jag har haft tur och mår bra förutom fogarna. Dom går att ignorera ganska länge... Får se hur länge jag kan fortsätta i det här tempot, men det är mycket kvar att göra innan MT kommer så jag hoppas jag fortsätter kunna röra mig som jag vill!

    Tack för din kommentar och din fina blogg!

    SvaraRadera