fredag 18 november 2011

Hmm, jag ser lite gravid ut?

Var på ett shape-pass på SATS nu på eftermiddagen och jag ser... Ehm... Väldigt gravid ut? Speglar överallt men jag har nog inte sett såå gravid ut tidigare.Hur ska det här sluta =) (Med en bebis förhoppningsvis, men innan dess??)

Nu är det här janteland och man ska inte "skryta" eller prata upp sig själv, men jag måste bara säga (och tro mig, jag är vanligtvis ganska kritisk) att jag är grymt snygg när jag är på smällen! I alla fall nu. Magen är liten och nätt, inga bristningar alls. "Nya", snygga bröst, tjockt hår, naglar som växer som aldrig förr, övriga kroppen ser ut precis som vanligt och bakifrån syns det inte ens. Jahapp... Inte för att någon annan än jag får njuta av den, men jag ska då göra det, för jag gissar att om en månad eller två kommer jag se mer grotesk än snygg ut =)

MT har varit lite lugnare sista dygnet, absolut inte som för några veckor sedan, men lite mindre hårda sparkar, lite mer sällan. Men hon kanske har gått in i någon ny växtfas?

Jahapp, klockan är åtta... Och jag skulle kunna gå och lägga mig... Kanske ska göra det? Jag har hört ryktas att tant-fasoner är trendigt?

4 kommentarer:

  1. Åååh, det är väl allas dröm att få vara snygg under graviditeten!?!? Tja, det kanske finns andra drömmar också; ett friskt barn...men annars kommer det nog på andra plats i alla fall...;)

    JAG vill i alla fall vara lika snygg som du - jag har redan fått anmärkningar på mina bröst - thank you! ;)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja det är skoj. När vi ses nästa gång är det urringat och tajt som gäller =) 13 december är jag i Lund igen...

    SvaraRadera
  3. Äh, Jante kan ta sig där bak! Njut av att du är kanonsnygg som gravid! Hoppas att jag också får bli det ;-)

    SvaraRadera
  4. Haha, ja det är du värd tycker jag =)

    SvaraRadera