måndag 14 november 2011

Ny arbetsvecka, nya tag!

Igår hade jag en riktig slödag, säkert behövligt, men ganska tråkigt.

Nu är det ny arbetsvecka som gäller och i vanlig ordning har jag bokat upp varenda kväll utom imorgon. Då måste jag städa, rensa ur klädkammaren (eftersom jag ska flytta ut ur sovrummet till helgen och sälja garderoberna måste jag ju ha mina kläder någonstans) och laga luncher till resten av veckan. Det är tur att man håller sig sysselsatt.

BM-besök på onsdag. Mäta magen för första gången, ska bli spännande =)

Nu måste jag dessutom sluta handla kläder! Jag kommer ju inte kunna ha dem så länge till ändå! Har kommit in i någon form av klädshopping-hysteri efter att bara ha köpt färg och byggmaterial för mina pengar sista året. Tänker väl lite strategiskt och försöker shoppa saker jag kan ha några månader till och som sedan även ser snygga ut efter graviditeten, men ändå... Jag behöver trots allt faktiskt fortsätta köpa färg för pengarna, inte kläder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar