torsdag 17 november 2011

jehepp

Massagen igår var skön, men lite mesig =) Jag gillar "hårda tag" när det kommer till massage. Det får gärna göra ont, det känns som att det är då det hjälper. Men den här pöjken (hade lite svårt att gissa ålder... Någonstans mellan 25-35) som masserade var såå försiktig. Jag sa till flera gånger att han kunde ta i mer men det ville han inte. I alla fall inte första gången. Nästa gång kanske... Jag har iaf 420 kronor kvar i Friskvårdscheckar, så en gång till innan jul blir det.

MT var däremot inte lika förtjust =) Jag låg på mage på en speciell gravid-massagekudde med hål för magen, men det var ändå något som tryckte lite så det blev et gäng sammandragningar i början. Varje gång massören tryckte i svanken sparkade MT till mig =) Men hon får stå ut, faktiskt. Mamma behöver lite massage...

Sedan var det yoga, tyvärr var det en vikarie som jag inte var så superförtjust i. Men rörelserna var ungefär desamma som vid gravid-yogan och det kändes helt ok.

Sedan mötte jag upp preggopolaren och vi gick till ett café, käkade en lite matigare macka och drack Pago... Inte riktigt tillräckligt som middag, men men... Så idag är jag huuungrig. Försöker stilla det värsta med frukt och längtar som en galning till lunch... En timme och en kvart kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar