söndag 12 februari 2012

Hallen och slempropp?

Vi börjar väl med slemproppen (sjukt äckligt namn). Jag tror kanske inte att den "har gått", men däremot har jag idag haft liiiite, liiite rosa i flytningarna... Måste ju betyda att den är på väg att släppa lite? Eller så beror det bara på att jag jobbat som en tok i helgen. Har även börjar få lite urinvägsinfektionskänningar, inte mycket, men litegrand. Ska fråga BM på onsdag.

Över till lägenheten =) Nu jäklar händer det grejer! Inte så stor poäng att försöka förklara, ni får se bilder istället. Det är ju inte klart än, saknas lister och annat jox. Dessutom står det kakelpaket lite här och där för att "hålla fast" saker vi limmat. Men ni får en idé =) Varannan bild är för två veckor sedan, varannan från idag.





Vi har slitit som djur! Men vi hann! Jag trodde faktiskt inte det =)

Nu är det horisontalläge i soffan som gäller.

4 kommentarer:

  1. Kanonfint!! Alltså...jag trodde att när slemproppen gick så var det liksom dags för förlossning...eller?!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njae, alltså jag vet inte. Jag tror den liksom kan börja lösa upp sig lite innan. Men jag vet inte hur långt innan? Får kolla det. Kan tydligen börja blöda lite från livmodertappen när den börjar mjuka upp sig också. Det kan den nog göra några veckor innan.

      Kram!

      Radera
  2. åh spännade! Kanske är på gång nu..? Snart blir det bebis :) Vad himla fint badrummet blev förresten! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, visst blev det!

      =) Vi får se när bebis dyker upp, inga mer rosa nu iaf...

      Radera