torsdag 16 februari 2012

PS...

...jag fattar ju att det är mitt eget fel att jag är så trött.

Jag behöver inte jobba heltid fortfarande (men jag vill helst, både för att jag känner att jag inte riktigt hunnit klart och för att jag gärna vill ha lön så länge som möjligt)

Jag behöver inte renovera som en gnu (men jag vill ju att det ska vara någotsånär fint när MT dyker upp)

Jag behöver inte fortsätta träna två-tre gånger i veckan (men min rygg mår bra av det och jag HAR dragit ner tempot drastiskt sista veckorna, till gym och rotex-maskin i totalt max 30-40 minuter per gång)

Jag behöver inte boka upp mina vardagskvällar med en miljooon saker (nej... det behöver jag faktiskt inte)

Så det är egentligen inte motiverat att gnälla. Fast jag kan ju, för det är min blogg =)

6 kommentarer:

  1. Klart att du ska gnälla ibland! Det är ju så otroligt förlösande!

    (och i sammanhanget blev mina ord just riktigt vitsiga, inser jag nu, hihi!)

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, väldigt fyndigt faktiskt =)

      Du har ingen gissning på när MT dyker upp? =)

      Radera
  2. Rätt uttryckt; din blogg - du skriva vad du vill :-)

    Och visst "måste" du inte göra alla de här sakerna men livet ser ju ut som det gör och det är mycket man vill. Förstår till fullo hur du tänker.

    SvaraRadera
  3. Gnäll på bara! Du är bara ovan eftersom du har haft drömgraviditeten hittills! :)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera