lördag 11 februari 2012

Ny jobbhelg

Gårdagen blev mycket bättre även om jag inte lyckades hitta några testpersoner som jag verkligen hade önskat. Men jag fick bra kontakter och tror att jag kommer kunna boka in några besök nästa vecka genom dem, så det ordnar sig förhoppningsvis.

Kvällen spenderades med ett pass på gymmet, en (alkoholfri naturligtvis) öl med två gamla killkompisar jag inte sett på länge för att sedan avslutas med middag på en bra italienare tillsammans med kompisen som fyllde år för några veckor sedan. Allt som allt en väldigt trevligt fredag.

Nu måste jag borsta tänderna innan mamsen och moster dyker upp för att hjälpa till i läggan. Ska även hämta min tamburmajor och lampa som väntar på posten! Förhoppningsvis har jag nylagt golv i hallen innan helgen är slut!

2 kommentarer: