torsdag 16 februari 2012

Humöret asså...

Ja, det är inte skitdåligt, men jag märker att jag är trött. Inte för att jag vill sova eller så, men för att jag har svårt att hantera kritik på ett vettigt sätt (har jag oftast inga problem med alls, tycker snarare att det är givande). Jag tänker elaka tankar om folk, typ:

 - Men gå inte rakt mot mig då! Jag tänker inte vejja, SER du inte att jag är tokgravid och har skitont! (Det gör man alltså inte, har jag vinterjackan knäppt syns det inte)
 - Jaha, och varför i helvete åker du hiss TVÅ våningar!? GÅ för i h....e din lata jävel! Har du ont någonstans
eller??? (Kan dom ju ha? Vad vet jag om det?)

dessutom har jag våta dagdrömmer efter antingen:
 - solsemester, eller...
 - sitta en lördag och fika med en kompis på café (alltså INTE renovera)

Min stubin är kortkort... Tur att jag inte har någon sambo, för han hade nog börjar råka illa ut vid det här laget.

Men jag lägger band på mig och tänker att det inte är långt kvar...

Dessutom är det fredag imorgon och jag har ledigt halva dagen.

Ska bli skönt som f.n
 

2 kommentarer:

  1. =) Förlåt men hahahahaha! Ge de jäklarna vad de tål bara!! ;)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Hehe... Bara i tankens värld Anna...

    SvaraRadera