måndag 13 februari 2012

Inget mer rosa

*Äckelmagade läsare ombedes hoppa över nästa stycke*

Inget mer rosa i flytningarna idag. Dock ganska mycket, "slemmiga" flytningar. Så nog händer det saker, men troligen inte på några veckor än.

Ont har jag dock haft till och från idag. Mycket sammandragningar, molvärk i nedre delen av magen och ryggen och de där dova ilningarna som kommer när hon (gissar jag) trycker med skallen mot någon nerv i bäckenet. Men i övrigt har dagen varit produktiv. Jag har praktiskt taget städat klart kontoret, allt är sorterat och ordnat och på onsdag ska jag ha lite överlämning av mitt skit-projekt till en av de andra projektmedlemmarna. Vart kvar på jobbet till strax före halv sex.

Direkt därifrån styrde jag kosan till den andra träffen med några Familjelivsmammor jag hittat i en trevlig tråd. Var bra det med =) Satt och pratade skit i två timmar nästan. Gött att börja bygga ett nätverk med folk man kan hänga med under föräldraledigheten.

Alla påstår att min mage växt massor sista två veckorna. Ska bli intressant och se om MT också växtspurtat... Det visar sig på onsdag. Tycker trots allt den fortfarande är rätt hanterbar. Men två veckor till av samma växttakt och det kan bli lite besvärligt.

Funderar på om man ska starta en sån "gissningslista" för folk som läser bloggen. Alltså när MT kommer att behaga dyka upp. Jag vet inte hur många som läser den, men de som har lust kan ju skriva en kommentar med satsat datum =) Längd och vikt kan ju vara spännande också!

5 kommentarer:

  1. 1 mars, 53 cm och 3 600 gram

    SvaraRadera
  2. Njaaaa, jag måste klura lite till på den...tror du verkligen inte att det kommer att hända mer på "några veckor"?!?! Jag återkommer med datum!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. 22 februari, 48 cm lång och 3100 gram, snabb och lätt förlossning

    SvaraRadera