fredag 17 februari 2012

Uppdaterad gissningslista...

Nu har Anna gett sig in i matchen, med skottdagen! Hrm, stackars lilla MT om hon bara får fira var fjärde födelsedag ordentligt.

Ingen hittills som gissat att jag går över tiden. Bara för det så går jag väl över två veckor minst =)

22 februari: Natalie, 48 cm och 3100 gram, snabb och lätt förlossning
25 februari: Jag själv, (mer önskan än vad jag verkligen tror =)), 51 cm och 3350 gram 

29 februari: Anna, (tänk att föda på skottdagen!!!), 51 cm och 3300 g.
1 mars: Dina, 53 cm och 3 600 gram

4 kommentarer:

  1. hmm ska vi inte lägga in lite pengar i betingen? :)

    förstår att du är trött och slut, det är jobbigt att var super hög gravid :/ hade du bott i gbg hade jag kommit förbi med middag och efterrätt åt dig men nu går de inte :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. =) Jag ska nog komma på en bra present till den som gissar rätt!

      Tack för omtanken gumman, du kan få bjuda på middag hemma i villan när jag har möjlighet att komma ner nästa gång =) Kram!

      Radera
  2. Men som kvinna är det ju perfekt att åldras vart fjärde år bara!!! ;)

    SvaraRadera