tisdag 10 maj 2011

198 dagar av väntan

Sitter på tåget och ser den vackra Svenska landsbygden susa förbi utanför fönstret.



Jag hade hoppats på en tidig tid, eftersom ägglossingskänningarna varit så ordentliga, men fick tid först 15.15. Exakt samma tid som förra gången. Idag är det alltså 198 dagar sedan jag var i Köpenhamn sist =) 198 dagar av vääääntan. Men nu är det bara att sätta igång och vänta lite till.

Det vart väldigt billig att resa den här gången, 2*383:-. Fick tag på sista minuten-biljetter. Det är onekligen fördelen med att åka på vardagar. Förutom att man slipper det där helgtillägget på Stork också. Att åka tåg ger också att det går att jobba ganska effektivt. Vilket är precis vad jag borde göra nu =)

Skriver mer senare!

Hälsningar från plats 33 på ett X2000, någonstans i Sverige.


5 kommentarer:

  1. Jag gjorde nästan exakt samma resa igår. 06.06 tåget och sen insemination på eftermiddagen.
    Lycka till nu!

    SvaraRadera
  2. Ja, tack! Och naturligtvis massa lycka till, till dig också! Jag följer din blogg med spänning!

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Håller verkligen tummarna! Glad att jag bor i Sveriges södra delar så jag bara har en kort resa över när det väl är dags. =)

    SvaraRadera
  4. =) Ja, det är lite smidigare för er onekligen. Men det har gått bra idag ändå!

    SvaraRadera