måndag 16 maj 2011

ÄL+6

Välkomna till mitt jobbeffektivare liv.

På senare tid har jag varit så grymt omotiverad på jobbet. Men från och med idag ska jag ändra på det! Jag ska med ren viljekraft tvinga mig själv att hitta motivationen igen. Första steget är att jag inte får använda internet till något annat än jobb på jobbtid (självklart kan tyckas, men med eget kontor blir det endel fusksurfande).

Nu tänker ni kanske, men hej pucko! Det ÄR ju jobbtid nu! Förvisso, men jag har lunch mellan 11.30 och 12.30, så då är det ok =)

Hittills har det faktiskt gått väldigt bra, fyra timmar klara, en oändlighet av timmar to go... Inga problem serru'

Jag har fortfarande ont i vänster äggstock. Annars inga speciella symptom. egentligen kanske man kan säga att det är testdag(TD)-9... Är jag på smällen borde symptomen börja visa sig kommande vecka. Men som sagt, till skillnad från min bloggkamrat Anna, så har jag inte så höga förhoppningar den här gången.

Har kommit på att man kan göra PDF:er av symptomdiagrammet, vi får se om det blir bättre kvalitet då? Ni får utvärdera nedan. Jag kommer dessutom bli briljant på Excel på kuppen.

2 kommentarer:

  1. Har du inte läst The Secret?! ;) Tänk på det du vill ha så får du det...inom sinom tid, verkar det som...:S

    /Anna

    SvaraRadera
  2. mycket bättre kvalitet *tummen upp*

    SvaraRadera