torsdag 12 maj 2011

Pheeewww!!! Tillbaka!

Snacka om panik-hicka! När jag loggade in i morse var bloggen borta! Som att jag aldrig hade haft någon alls. När jag sökte på min egen blogg fick jag bara upp ett felmeddelande. La in en förfrågan till Google, tillsammans med ungefär 75 000 andra upptäckte jag sedan... Men nu är den tillbaka i alla fall! Halva bloggvärlden måste ha satt morgonkaffet i halsen (Lunchen? Middagen? Beroende på var i världen man befinner sig antar jag).

Nu tycker jag lite synd om Google, de måste ha blivit helt bombarderade med supportfrågor...

I vilket fall, ÄL+2 idag då. Om inte ägget och simmarna hittade varandra så är det redan avgjort. Det känns lite mysko att inte veta. Att man måste vänta två hela veckor innan det visar sig.

Bara för att det är så himla skojigt med symptomletning och för att kunna jämföra från månad till månad kommer från och med nu en statusruta med de symptom som eventuellt kan presentera sig. Det handlar alltså inte bara om grav-symptom utan alla hormonrelaterade roligheter. Jag har gjort det här tidigare, fast i min egen kalender. Anledningarna har egentligen varit två, att bli bättre på att förutsäga ägglossning samt att jag inte ska hålla på och inbilla mig att jag är på smällen när jag egentligen bara har gamla hederliga PMS-besvär =)


8 kommentarer:

  1. kan du inte göra en fin sammanställning där man hela tiden kan följa symptom i form av diagram eller nåt? hade varit jätte roligt att se

    SvaraRadera
  2. Haha =) Visst, varför inte? Excel är ju kul. Ska se vad jag kan hitta på ikväll...

    SvaraRadera
  3. Hej fina du! Du har kommenterat hos mig - är underskrivet med ditt namn och inte vemvet. Är det du som gjort det medvetet eller blogger som döpt om dig?(för mig bytte den ju ut mitt nic mot mitt riktiga namn lite varstans...) och vill du i så fall att jag ska ta bort det?

    kram

    SvaraRadera
  4. =) Blogger har fungerat sådär idag, först försvann min blogg, sedan bloggarna jag följde, sedan ställde de om massor av mina inställningar. Jag har ändrat tillbaka nu, det är lugnt med min kommentar. Det spelar inte så jättestor roll. Men tack för att du frågade!

    SvaraRadera
  5. jäää jag väntar med spänning!!!

    usch jag är sjuk i bihåleinflammation.. kan du som gammal nästansjuksyster nåt om det? jag fick pencillin idag men finns det nåt mer man kan göra?

    SvaraRadera
  6. Jag blev också lite lätt nervös imorse när jag insåg att din blogg var borta!! Som du kanske märkte på Familjeliv...;)

    Men jag trodde det tog längre tid för ägget och simmarna att träffas...jag trodde inte att det hände med en gång faktiskt...

    /Anna

    SvaraRadera
  7. Jättefin ruta som du har gjort. Ett enkelt sätt att följa dig under dessa dagar. Gjorde du det själv i ett program och sedan la upp det på bloggen eller gjorde du det direkt i bloggen?

    SvaraRadera
  8. Ni som försökt kommentera detta, tack! Jag har läst dem, men blogger har tagit bort dem iom felet de hade i veckan!

    SvaraRadera