tisdag 24 maj 2011

Det är bättre idag

Idag är det bättre. Hoppas verkligen mensen kommer som den ska imorgon, det har som sagt varit en väldigt konstig cykel detta. Om jag inte hade någon ägglossning så kan mensen bli försenad och det vill jag absolut inte. För jag vill hinna till Danmark igen innan midsommar! Har jag ritkig tur så kanske jag får plussa på min födelsedag. Det kallar jag en shysst födelsedagspresent.

Men mensvärken har startat sedan i söndags och brösten är ömma. PMS-humöret verkar börja ge med sig. Så jag tror starkt på en punktlig mensstart imorgon. Sedan är det nedräkning igen! Tur att jag köpte massa ägglossningsstickor från Testlagret för tre veckor sedan. Man kan ju inte hålla på och kissa bort flera hundra kronor på Clearblues digitala tester. CBs tester är för fintestning. När det verkligen gäller. Ungefär som att ta fram champagneflaskan för att fira.

Nästa sväng ska jag testa Annas taktik. Nu jäklar ska det fungera! Jag känner det redan nu =) Så blir det en liten marsbebis. Marsbebis blir bra... Då hinner man repa sig lite fysiskt och psykiskt innan sommaren kommer.

Gött. Då var det bestämt!

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! You go, girl!! :)

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bättre.Ledsen att det inte blev någoting den här gången, men nästa gång är det "våran" tur, det känner jag på mig=)

    SvaraRadera
  3. Blogger verkar vrickat, "på väg med storken" kan du göra så anonyma kan lämna kommentarer till dig. För mitt blogger-nick fungerar inte och jag vill kommentera!!!

    /vemvet

    SvaraRadera