fredag 6 maj 2011

Ok från gyn...

Nu har jag pratat med min gyn och hon säger ok till resa den här cykeln... Iiiiiiiih! Nu vart jag ännu mer nervös av någon anledning.

Inget omslag än, sååååå skönt. Förhoppningsvis blir det alltså resa på lördag eller söndag. Vilket betyder att jag inte behöver jobba under resans gång, utan bara kan slappa och kolla på film eller läsa böcker. Känns toppen!

Jag hoppas på omslag ikväll så jag kan åka imorgon, för det finns mer biljetter med flyg på lördag än på söndag och det är så smidigt.

De enda sista minuten som finns på SJ går 06.06 imorgon... Nice. Blir det inte omslag ikväll betyder det att jag måste masa mig upp vid femtiden imorgon bitti för att testa. Vi håller tummarna för omslag ikväll helt enkelt!

3 kommentarer:

  1. Åh vad spännande!!

    kram!

    (mitt tips fö - om du har neg imorgon så tidigt, testa igen under dagen... har nämligen hört att det finns en läkare som säger att det inte är lönt att testa förrän på förmiddagen egentligen)

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna, både för omslag på morgonen och för resan!

    SvaraRadera