onsdag 25 maj 2011

Kom igen mensen, kom igen!

Idag väntar jag på mens. Testade imorse igen för att vara säker, men det var som väntat ett fett minus. Däremot är mina ägglossningstest fortfarande halvstarka, brösten ömmar, jag hade ÄL-flytning igår(??!!), magen är i olag, jag är yr och det gör fortfarande ont till vänster.

Nu vill jag verkligen, verkligen, verkligen att mensen ska komma idag, då den ska komma, annars kommer jag börja oroa mig ordentligt för ett nytt x...

Sist jag hade x:et hade jag massa symptom men fick minus ÄL+11, ÄL+14 och ÄL+17 för att sedan plussa på ÄL+21... Då hade jag iof en kort "mens" från ÄL+18 - ÄL+19.

Har den inte dykt upp imorgon ska jag ringa min gyn och försöka få en akut-tid för att reda ut vad det är som pågår.

Wish me luck nu... Vill inte vänta sex månader till innan jag får försöka igen.

3 kommentarer:

  1. Så tråkigt att höra. :( Jag hoppas verkligen att det löser sig med din mens!!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Är enda alternativet att det blir ett x? Det kan väl vara så att du faltiskt är gravid om inte mensen kommer :) Jag håller i alla fall tummarna för det :)

    SvaraRadera
  3. =) Tack för att du hoppas för mig, men jag tror inte det. Det är nog väldigt ovanligt att dagens test inte "upptäcker" en graviditet 15 dagar efter ägglossning. EFter x:et blir man snabbt orolig. Men jag hoppas det är lugnt.

    SvaraRadera