onsdag 18 maj 2011

ÄL+8 Deppdag...

Idag är inte en easy-peacy, knalla på rosa-moln-dag...

Det känns så sjukt hopplöst, jag vet ju att det inte är hopplöst på riktigt, någon gång kommer det en bebis som är min. Men idag är det deppigt värre.

On top of it all så tror jag att jag blivit pollenallergisk eller nåt, täppt i näsan och det slår lock för öronen hela tiden, röd i ögonen till och från och en envis, irriterande spänningshuvudvärk sedan fyra dagar som tack och lov håller på att släppa. Kan vara dom helt underbart doftande liljekonvaljerna jag har plockat in. Men är det dom så är det värt det, så det så!

Om jag ändå är igång och gnäller kan jag lika gärna fortsätta angående mina extremlånga cykler. Efter x:et har jag haft ägglossning på dag 20-23 alla gånger. Det är ju jääääättelääänge!

Det var det, imorgon blir det bättre

3 kommentarer:

  1. Sådana dagar kommer man alltid att ha och det är helt okej...bara de inte är för många för då blir det galet jobbigt! Jag tycker mest att det är jobbigt att veta att jag inte kan göra NÅGOT nu...det är bara att vänta ut tiden...

    Kraaaaaaaam på dig!!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Tack gumman, kram på dig också!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att det kommer bra.

    SvaraRadera