söndag 8 maj 2011

Ingen ÄL i sikte...

Jahapp, ingen ÄL i helgen alltså.

Slösade dyra test genom att testa både klockan 6 och klockan 10, men bara runda ringar.

Idag har jag faktiskt ÄL-flytningar, men tappen sitter rätt högt tycker jag. Konstigt nog satt den lägre igår? Någon som är bra sånt där? Har inte tempat den här månaden, det fungerade så bra med ÄL-testen förra gången (det är för övrigt 28 veckor sedan idag som jag åkte förra gången).

Så nu håller jag alla tummar jag har för en glad gubbe ikväll. Pleeeease!

Nu ska jag ut och njuta av min första helg på länge utan något inplanerat, äta frukost på balkongen står först på dagordningen.

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för äl ikväll och vi kanske ses där som sagt. Ha en trevlig frukost=)

    SvaraRadera
  2. Hoppas på en glad gubbe snart för dig :)
    Håller tummar och tår!

    SvaraRadera
  3. Tack! Den kommer när den kommer, men det är ju lite frustrerande att vänta =)

    SvaraRadera
  4. Bråkar den glada gubben med dig?? F*n vad typiskt... :0)

    Hoppas han dyker upp ikväll!!!

    SvaraRadera