fredag 27 maj 2011

Alla sätt är bra utom dom dåliga...

Hehehe... Nu har jag bokat tid för akupunktur nästa vecka, förhoppningsvis hinner jag några gånger innan jag åker igen. Som titeln på inlägget antyder, alla sätt är bra utom dom dåliga...

Vem vet? Det kan ju inte skada. Lite dyrt är det ju, men inseminationerna är myyycket dyrare och tar det fortare så är det lätt värt det. Har aldrig testat akupunktur förut så det ska bli intressant.

Jag har som sagt en bra känsla inför nästa gång. Fungerar det inte kommer jag läsa de här inläggen och skratta åt mig själv, men det kan det vara värt.

Power till mitt positiva jag!

1 kommentar:

  1. Hoppas du gillar det! Jag somnade varje gång, hur stressad jag än var när jag kom dit. Så fick jag ett läskigt svamp och barkte jag skulle koka och dricka två ggr om dan. Min akupunktör var en kinesisk dam i Sthlm. :)

    SvaraRadera