söndag 8 maj 2011

Dumma, tomma cirkel...


5 kommentarer:

  1. :( Det kommer!!!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. noo segt, är det kört denna månad eller kan det bara vara en sen ÄL?

    SvaraRadera
  3. Förhoppningsvis bara en sån lång cykel som jag har ibland (39 dagar), alternativt att febern jag hade för 2 veckor sedan har skjutit lite på den. Mäter några dagar till, annars blir det nya tag nästa månad.

    SvaraRadera
  4. Hallååååååå vart äääääääärrrr duuuuu?????

    När jag skulle göra min första resa kom ÄL nästan en vecka senare än beräknat :D Jag undrar om kroppen känner av att man ävntar och bestämmer sig för att bråka?

    Hoppas han kommer snart nu!!
    kram

    SvaraRadera
  5. haha =) antagligen gör den det. Tack för påhejningarna, det hjälper faktiskt lite...

    SvaraRadera