onsdag 12 oktober 2011

Börjar bli förkyld...

Det killar i näsan, den rinner och det svider och kliar i ögonen. Jag hoppas det håller sig på den här nivån nu för jag ska på 30-årsfest på lördag så det så!!

Men just nu är det fint =) Var lite olydig och köpte sådär en 100 gram choklad som jag avnjutit framför Arge Snickaren... Gud i himlen vilken tur att man inte har sådär mycket att renovera... Då känns min lägenhet som rena fisen i rymden.

MT är lugn och har varit så de senaste dagarna. Det är tråkigt. Men lite sparkar hon, kanske 5-6 gånger om dagen. Inte verkar hon bry sig så mycket om att jag försöker buffa på henne heller. Envis liten dam det där =) Fortfarande absolut ingen som ser att jag är gravid och på lördag är det halvtid. Men på sätt och vis är det ganska skönt! Jag har börjat vänja mig vid att magen är liten och tycker det är ganska skönt. Ju längre jag kan ha mina egna kläder ju bättre. Dessutom kanske jag slipper få värsta gigantokaggen på slutet också och det uppskattas förstås.

Gravid-yoga imorse igen, har börjat vänja mig och tycker inte det är en lika stor plåga längre. Kanske inte så att jag uppskattar den heller. Men jag pinas inte ihjäl av tristess längre utan kan slappna av lite. Vem vet, jag kanske lär mig tolerera spinningen också Anna?  Men jag fortsätter nog köra mina 30-minuterspass ett tag till...

Imorgon ska jag upp tiiidigt, tiidigt för ännu en dag i vacka Norrköping. Längtar till helgen då jag får sova ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar