lördag 8 oktober 2011

Helt slut!

Idag har jag varit igång.

Jag har shoppat gärnet. Fast inget sådär superkul. Färg, tapeter, spackel, rollers, penslar, täckpapp, tejp, wall cover, lim osv osv...

Sedan har jag tejpat sagda täckpapp på golvet, rivit loss all lös tapet, dragit ut diverse plugg och skruvar, slitit ner det extremt fula plastfodret runt vardagsrumsdörren, tejpat plast för dörrhålet, slipat skravar och spacklat de värsta hålen.

Fortsättning följer imorgon (och ungefär 20 000 andra dagar framöver).

För övrigt tror jag att jag har en mycket kvällspigg tjej i magen. Hon är hellugn på dagarna, men framåt sju-åtta på kvällen börjar hon sparka runt. Får se om det håller i sig.

Städat resten av lägenheten har jag hunnit med också föresten.

Nu är jag rätt slak

Måste laga mat

Sedan ska jag inte röra häcken ur fotöljen på resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar