fredag 28 oktober 2011

Mycket trevlig kväll!

Blev en mycket bra kväll med preggopolaren. Vi åkte hem till mig och käkade pizza, åt godis och svullade läsk. Sedan blev det förstås massa prat. Om graviditeterna, livet, killar, skvaller och allt annat av vikt eller ovikt (går att säga ovikt på norrländska och eftersom både hon och jag är från sydliga norrland är det ok =))

Det blev inget tv-tittande för mig eftersom hon stannade hela kvällen! Men det blir en dag imorgon med, så jag ska nog hinna titta igen. Måste ju vila armarna lite någon gång emellanåt.

För imorgon blir det måla av.

Hela stora vardagsrummet.

Plus att jag måste till Bauhaus en lönelördag... Tjohoo för mig.

Men det blir nog bra, ska ta slömorgon, sova länge, göra god frukost. Sedan ska jag nog kunna tackla både det ena och det andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar