lördag 15 oktober 2011

Halvtid och ny magbild

20+0 idag!

Halvtid alltså =)

Ny magbild finns på magbildssidan också. Kanske lite större än vecka 18? Men jag vet inte. Klär jag mig i tajta kläder ser jag ut som jag är på smällen, men jag kan fortfarande med lätthet klä mig så ingen märker något.

Nä... Nu måste jag göra ett ryck och ge mig av mot stan. Fulltecknad kalender idag. Stan för att handla presenter och strumpbyxor, träffa pappa för fika, hem och fiffa iordning presenterna, sedan iväg på lite pre-middag för att sedan åka till födelsedags/förlovnings/inflyttningsfesten! Det ska bli superkul!

Så någe mer bloggande blir det inte idag =)

2 kommentarer:

  1. Ja, alltså nu vill man ju naturligtvis att det ska synas...jag hade också klätt mig tajt! ;)

    Jag hoppas att du får en härlig dag!

    /Anna

    SvaraRadera