torsdag 13 oktober 2011

Snoor, snörvel... Nys!

Min stackars, stackars knallröda rudolf-näsa... Söndersnuten, narig.

Nu gnäller jag lite, jag har annars tur på så sätt att jag vanligen inte blir "sjuk". Ingen feber eller så. Bara den stackars rinniga näsan. Och ögonen som svider. Och rinner.

Nåja, MT har varit superaktiv idag, det är så skoj! Knuff och buff, speciellt nu på kvällen. Fick dessutom en sån rabattcheck från H&M. Så jag gick in för att kolla om det fanns några bra mamma-kläder.

Yäyä... Jag har ju ingen mage ändå så det blev inga mammakläder.

Hrrmm...

Det råkade dock bli lite bebiskläder =) Ganska många faktiskt. Fick typ 3 byxor, 1 par leggins, tre bodys, tre tröjor och en overall för typ 498 kronor. Gött. Men lite scary...

Men för guds skull, jag har ju handlat barnvagn. Jag får räkna med att det kommer gå bra nu. Däremot har jag handlat väldigt könsneutralt för jag räknar inte med att hon faktiskt är en hon, till 100%. Hon kan ju vara en liten han också =) Vi får se.

1 kommentar:

  1. Hahahaha! Handla på bara - allt kommer att gå hur bra som helst!!!

    Krya på dig!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

    /Anna

    SvaraRadera