söndag 2 oktober 2011

Stackars fogarna...

Nu har jag ont, så det gör riktigt ont att stå på ett ben om jag måste ta på mig byxorna. Jag får skylla mig själv, jag har säkert promenerat en mil idag om inte mer.

Jaja...

Helgen är över, sista helgen innan RUL... Bara några få dagar kvar. Sedan vet jag lite mer om MT. Kanske bra, kanske dåligt. Men jag hoppas förstås att det bara är bra.

Idag har jag och mor mekat cyklar, men jag måste fortfarande släpa/cykla båda till Cykelringen och fixa grejer. Den ena är en 7-växlad cykel som jag aldrig begriper mig på trots en civilingenjörsexamen. Den där jäkla växeln funkar aldrig som jag vill. Nu får någon cykelnisse kolla på den. Den andra måste jag höja styret och sadeln på men har inte alls en sån nyckel som behövs för att göra det. Blir cykelnisse för det med. Mitt ex är grym på cyklar. Det är synd att man inte har mer kontakt med sina ex...

För övrigt så TVÄTTAR jag nu... Wow... Äntligen... Massoe med rena kläder. Vilken lyx. Sånt man lär sig uppskatta när man inte kan boka tvättid.

Imorgon fortsätter nyckeljakten. Jag har fullt upp på jobbet, jag ska träffa en kompis för träning och middag. Likadant på tisdag. Gäller att hålla sig sysselsatt.

1 kommentar:

  1. Jag har en sådan tur att jag har en "cykel-nisse" nästan precis runt hörnet. Jag är INTE bra på att meka med cyklar...eller bilar...;)

    /Anna

    SvaraRadera