onsdag 5 oktober 2011

Ett perfekt litet mirakel!

RUL:et gick jättebra och MT är så långt man kan se alldeles perfekt!

Mätningarna stämde på dagen! 18+4, precis som jag räknat hela tiden.

Fina miraklet framifrån, man ser liksom huvudet, armarna och benen =) 

 Och lite från sidan!

Och troligen är det en liten hon! En tjej! Eftersom hon inte alls ville samarbeta och lägga sig i profil och hade gosat ner sig ordentligt i bäckenet så var det lite svårt att se. Så det är ett ordentligt "troligen" där, men jag fick se en snyggo underifrån-bild och eftersom jag har studerat en miljon ultraljudsbilder på nätet så tyckte jag nog också att det såg ut som en tjej. Men vi får se om ca fem månader!

Jag är så oerhört lättad och glad! Hon lever och mår bra därinne!

6 kommentarer:

  1. Men herregud! Så tydligt man ser MT!! Jag trodde "hon" skulle vara mindre...så att säga...;) Så kuuuuul!!!

    Kraaaaam!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Åh så ljuvligt!!! Vilken fin liten hand :o)

    SvaraRadera
  3. Ja! Det är helt galet vad man ser bra när de visar bilderna på skärmen!

    SvaraRadera
  4. Åh vad härlig!
    Lyckliga du :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder. Grattis till att allt var bra.

    SvaraRadera
  6. Härligt att MT mår bra och växer som hon ska.

    SvaraRadera