söndag 9 oktober 2011

Spaaaackla

Japp, det är vad jag pysslat med idag, och slipat... Glöm inte slipat.

Här är mitt exceptionellt snygga vardagsrum någon gång mitt på dagen idag


Jepp =)

Nåja, det mesta av underjobbet är faktiskt klart nu, så nästa helg blir det wall-cover och målning av tak och väggar.

En av mina polare kom förbi och vi kopplade datorn till högtalarna och spelade Radio Vinyl på högsta volym sedan var själva jobbet "a piece of cake" som dom säger. Jag har skrålat med i så många 60- och 70-talshits att jag har ont i halsen =)

När jag stod där för en timme sedan för mig själv och slipade spackel och skrålade med till någon grym gammal låt så slog det mig liksom. Här ska jag och MT bo! Vi två! Det är värt allt spacklande i världen.

Lyckoögonblick!

3 kommentarer:

  1. Visst är det roligt (men jobbigt)att göra det själv. Det ska bli roligt att se hur det ser ut när det är klart. Lova att lägga upp några bilder.
    Ha en go söndag:)

    SvaraRadera
  2. Japp, ni kommer få följa vartenda framsteg jag gör =) Jag hoppas verkligen jag hittar en bra badrumsrenoverare snart så jag får visa sådana bilder också!

    SvaraRadera
  3. Usch ja, att spackla och slipa är iiiinte kul men det är däremot kul att se resultatet sen. Lycka till!

    /Anna

    SvaraRadera