tisdag 11 oktober 2011

Så in i bängen trött

Inatt har jag sovit skitdåligt. Drömt massa mysko bebisdrömmar och vaknat säkert tio gånger. Vilket naturligtvis resulterar i att jag är heeelt förstörd idag. Kan inte koncentrera mig på jobbet alls och vill bara gå och lägga mig.


 Inte så mycket kvar av arbetsdagen tack och lov, sedan ska jag till gymmet och köra en sån spinning/core-kombo. Efter det, handla mat och sedan hem och fixa käk för de kommande dagarna. Jag ska till Norrköping onsdag och torsdag, det är seminarier inom mitt område och det ska verkligen bli riktigt intressant. Skönt att komma bort lite från kontoret också. Men jag har skitdåligt med pengar och har inte riktigt råd att äta ute. Så jag måste komma på någon form av mat som kan frysas (för att klara sig hela dagen i väskan) och sedan ätas kall/upptinad (eftersom jag inte kommer ha tillgång till mikro). Några tips?


 Tror MT är lika trött som jag idag, några försiktiga buffar har hon bjudit på men annars ligger hon tydligen mest och slappar därinne.


3 kommentarer:

  1. Jag har tyvärr inga tips på mat men jag hoppas att du får det trevligt ändå! ;)

    Kraaam!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. pannkakor och till det en liten burk med socker. Lätt och smidigt, kan ätas i alla temperaturer. Ta lite extra fibermjöl så håller du dig mätt längre.

    kanske en baguette?

    SvaraRadera
  3. Pannkakor var inte en helt dum idé Natalie... Det tål att funderas på! Tack!

    SvaraRadera