torsdag 26 januari 2012

35 dagar...

Shit, enligt tickern är det 35 dagar till BF... Hur ska jag hinna? Det är inte så mycket lägenheten, badrummet kommer hinna bli klart och det är det viktigaste. Resten fixar sig. Men på jobbet?? AAaaaaaaah!

Det är ju inte direkt så jag kan ta in en vikarie som forskar åt mig... Funkar inte så.

Jaja. Inte så mycket jag kan göra annat än att jobba på i så högt tempo som jag orkar.

Jag har inga tecken som skulle kunna tyda på att hon tänker komma tidigt, så det är skönt!

Troligen får jag vatten på lördag igen! Tjohoo! Jag hade tänkt få ha en lugn skön lördag som ni vet, men hantverkaren vill komma och betyder det vatten inkopplat kan jag leva med det. Jag är lite bekymrad för duschdörrarna. Orkar inte riktigt förklara, men det finns en liten risk att det blir riktigt, riktigt tajt... Vi får se på lördag helt enkelt. Blir inga bilder idag för det enda synliga som gjorts är att golvet fogats. Fogen är lite ljus... Jag hade bett om mörkgrå, men jag tror det är en del smuts som ska torkas bort så jag ska inte hetsa upp mig över det nu. Avvaktar till imorgon i alla fall.

Skittrist inlägg. Men jag är trött...

5 kommentarer:

  1. Wow! bara 35 dagar kvar!!! Vad fort det har gått!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. 35 dagar?! Holy makarony!!! Det är ju snaaaart!!!! :)

    Kraaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. I know... Det är helt crazy...

    SvaraRadera
  4. Jeez... Du är i alla fall aktiv in i det sista. Jag är imponerad. Skitimpad faktiskt

    SvaraRadera
  5. FC, Tack, nöden har ingen lag =)

    SvaraRadera