söndag 22 januari 2012

Fullt upp

Idag har det varit fullt upp. Varit på IKEA och köpt alla skåp och sånt till badrummet, sedan monterade vi ihop alltihopa (jag och mamsen då, men det börjar väl bli självklart =)). Dessutom är duschset inhandlat. Så nu är allt jag ska köpa till badrummet på plats i lägenheten. Känns bra. Nu är resten upp till hantverkarna.

Första gången jag sitter på hela dagen känns det som.

Hallen är slipad igen också, och allt är avstädat. Nu är det lite småspackel kvar men det fixar jag precis innan vi tapetserar. Det går inte att göra förens badrummet är klart. På ett sätt är det lite skönt, för det betyder att jag har (tvångs)renoveringsledigt fram tills det är fixat.

Ny magbild också... Vet inte om det syns skillnad, men det känns! Inte när jag står upp, då märker jag inte av den alls. Men så fort jag ska böja mig ner... Phuu... Blir lika förvånad varje gång =)

5 kommentarer:

  1. Det är bra att vara tvångsledig ibland, i alla fall för oss rastlösa själar :-)

    Men visst syns det skillnad på magen! Den går ut direkt under revbenen nu istället för att runda sig lite lätt nedåt. Jag förstår verkligen att den tar emot när du ska ner mot golvet. Jättefin är den förstås!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman =) Jo, nu när jag sitter i soffan kan jag nog ställa en kaffekopp på maggen =)

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk att det är ca 1,5 månad tills du ska få barn. Bra att du får vila nu.

    SvaraRadera
  4. Japp, du har rätt =) Men det är så mycket som måste hinnas med innan dess!

    SvaraRadera
  5. Jovisst syns det skillnad!! Häääärligt! :)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera