onsdag 25 januari 2012

Bökochstök

MT bytte sida för några dagar sedan, hittills har hon nästan uteslutande legat med huvudet ner, ryggen mot min högersida och kickat åt vänster. Men sista dagarna har hon legat med ryggen rakt fram eller hur man ska säga. och kickat åt höger istället. Trevligt med omväxling liksom. Fast nu tror jag hon har glidit tillbaka i favvoläget igen.

Jag tog mig till fikaträffen med FL-mammorna iaf. Det var trevligt =) Sedan vart det en snabbis på gymmet, dusch och bastu på det och nu är jag trött! Blir nog sängen tidigt ikväll.

Renoveringen fortsätter i rasande tempo, idag har han fogat väggarna och lagt klinkers på golvet. Ser mycket bra ut. På söndag ska mamma och jag fortsätta med hallen, tapeterna har kommit, men vi får se hur mycket vi hinner. På lördag ska jag iaf ta "ledigt" och åka till lite second hand-butiker och kika efter sängbord och kanske någon hallmöbel. Kanske ta en fika och naturligtvis köpa present till kompisen som har födelsedagsfest på kvällen. Nice...

Här är badrummet idag:



2 kommentarer: