måndag 30 januari 2012

Måndagsfix

Vaknade 04.30 i morse och kunde inte riktigt somna om. Men låg i alla fall och halvslumrade tills klockan ringde vid sex.

Kaffe är bra...

Hemkommen springer jag på hantverkaren som grejar med det sista. Han försökte täta läckan från toaletten, men tyvärr lyckades han inte.Det rinner fortfarande lite, lite hela tiden. Får maila. Mamma-mor kom förbi och målade taket i badrummet medan jag slipade av de tre dörrar som är kvar att fixa och skruvade ner dem. Monterade bort alla beslag också, så de ska vara lätta att måla lite när jag får en stund över under veckan.

Sedan skruvade vi fast högskåpen i badrummet, ordentligt. Nu kan MT praktiskt taget klättra upp för dem utan att de kommer rubbas en millimeter.

Idag har jag beställt tvättbara amningsinlägg i bomull och bröstvärmare i ull. Ska bli intressant och se om de passar mina minibröst. Alltså, jag har ju gått från A- till en C-kupa enligt H&Ms BH:ar... Men jag är fortfarande skeptisk. De ser absolut inte ut som ett par C-kupebröst... Tänk när de går tillbaka till A igen... Jag kommer tycka jag är helt platt! Det kommer jag ju vara förvisso =)

Letar som tusan efter smarta, snygga och väldigt nätta förvaringslösningar till hallen. Gärna lite färgstarka! Har ni några tips?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar