onsdag 4 januari 2012

Badrum!

Jag har fått en rimlig offert på badrummet!!

Exklusive elarbete (som offereras separat) landar den på 53 000:- med ROT, istället för 87 000:- (förvisso med elarbetet inkluderat), så även om elarbetet slutar på över 10 000:- är det fortfarande grymt mycket bättre!

Jag har även kollat upp företaget och hantverkaren på alla sätt som är mänskligt möjliga (Ratsit, skatteverket, kronofogden, nätet osv), jag har fått referenser som jag ringt och de är lyriska. Han har F-skattsedel och ansvarsförsäkring, han är snabb på att höra av sig och trevlig. Troligen kan han börja ganska snart också!

Tjohoo!

Jag ska få (eeh, köpa) ett renoverat badrum!

Nu har jag packat inför helgens Göteborgsresa, kör diskmaskinen, kollat blommorna plus lite annat smått och gott. Jag är dessutom heeelt slut.

Den här första arbetsveckan har tagit lite knäcken på mig måste jag säga.

Dessutom har mysteriet med de försvunna foglossningarna fått sin förklaring. Tre dagar i kontorsstolen och de är tillbaka med full kraft. Dåså...

Nu måste jag verkligen lägga mig och sova...

3 kommentarer:

  1. Åååh, GRATTIS!! Känslan när man hittar någon som känns så rätt och som det klickar med när det kommer till sånt där är kanon!
    Vad spännande det ska bli att få se resultatet. Blir det några före- och efterbilder? Snälla?

    Vi ska också göra om badrummet är det tänkt men först i höst eller så, så inspiration är alltid välkommet. :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack =) Känns super! Klart det blir före- och efterbilder!

    SvaraRadera
  3. Ååh, grattis!! Så härligt med ett nytt och fräscht badrum - jag renoverade mitt också när jag flyttade in i min nuvarande lägenhet och det är FANTASTISKT!! :) (Inte under tiden renoverandet håller på men sen...)

    Kraaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera