onsdag 18 januari 2012

Starskottet har gått!

Japp, nu är dom igång mina söta hantverkare (får se om jag omvärderar det där innan det är över, men det hoppas jag att jag inte kommer behöva). Pappren från föreningen är också påskrivna, fixade det klockan 07.45 i morse (vem behöver marginaler liksom).

Min snyggo handdukstork jag köpt visade sig vara ett riktigt felköp då det är stört omöjligt att få tag på ventiler som passar till. Så nu ska den skickas tillbaka och vi återanvänder den som redan sitter där, fast med nya snygga (kromade) rör istället och placerad ovanför toalettstolen istället, för som nu, ovanför toapappershållaren.

Ikväll kommer bilder, sista bilden på "före-badrummet" som jag tog i morse, en bild på hur det såg ut med tantens alla grejer och en bild på hur det ser ut när jag kommer hem (jag gissar Beirut ca 1980 ungefär).

Först långdag på jobbet och sedan yoga-pass vid 18.30. Dusch på gymmet inplanerad. Får börja planera sånt nu... Annars blire lite äckligt =)

BM imorgon också. "Vikarie", eller vad man ska säga, eftersom min ordinarie är på semester. Jag är ju inte überförtjust i min så det ska bli skoj att se hur det är att gå till någon annan. Jag räknar inte med någon fixerad bebbe iaf eftersom jag kan känna henne vrida huvudet fram och tillbaka ovanför blygdbenet. Men det ska bli intressant att veta SF-mått. Visst var det 27 cm sist? Måste gå tillbaka och kolla. Det är ju lite drygt tre veckor sedan jag var där sist, så då borde måttet ligga på plus tre centimeter ungefär. Känns som magen växt mer om jag ska vara ärlig. Men jag har väl blivit bortskämd med en extremt lätt graviditet så jag är väl lite oproportionerligt positiv i mina förväntningar på hur jag ska må. De svullna fötterna från igår sitter i, trots stödstrumpor. Men vem vet hur de hade sett ut utan =)

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med både badrumsuppdatering OCH BM-uppdatering (för det räknar jag kallt med att det blir, hihi!)!

    Själv sitter jag och surfar runt på badrum för att få lite inspiration...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nä men du ska ju ligga på BB imorgon. Du får läsa uppdateringarna senare =)

    SvaraRadera