tisdag 17 januari 2012

Feeeeta fötter!

Eller feeet fot kanske man ska säga.

Reste mig upp efter att ha suttit på kontorsstolen ganska länge. Foten kändes lite konstig... Här är förklaringen


Den snygga kanten kommer från strumpresåret som ärligt talat inte sitter så hårt. Eller, ja nu gör det ju det.

Ovansidan foten är lika svullen men det syns inte från den här vinkeln och någon annan vinkel tillåter inte magen att jag fotar i.

Grymt! Ni kommer snart kunna sätta ihop ett collage av fotona på mina kroppsdelar och så är jag inte anonym längre =)

3 kommentarer:

  1. Hahahaa!! Jaaaaa, ett kroppscollage! ;o)
    Känner igen det där med fötterna. Mina stövlar går nätt och jämt att få på mig...
    Köp ett par stödstrumpor som du kan klämma på dig innan du kliver ur sängen. Det hjälper faktiskt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. will do... Får inköpas i eftermiddag!

    SvaraRadera