torsdag 5 januari 2012

På väg ännu en gång...

Sitter på tåg igen =)

Tjugo minuter försenade än så länge, har kommit knappt halvvägs. Jaja, har inte så himla bråttom, men jag hoppas vi inte blir mer sena (mohahahaha, fet chans).

Har iaf bullat upp med bra (TJOCK) bok, dator, kontraktsskrivande till badrumskillen, godis, mat, frukt och vatten. Ska nog klara mig ett tag.

Har verkligen inte skitmycket att skriva idag.

Ska bli trevligt att hälsa på pappsen och hans fru (och lill-lillebror förstås), jag hoppas en kompis som bor där hinner repa sig från magsjuka så jag får möjlighet att umgås med henne en liten stund iaf! Sedan ska jag ut och käka med två gamla killbekanta imorgon kväll, ska bli ruggigt nice. Det enda är väl att mitt senaste ex eventuellt dyker upp med sällskap (vilken sort vet jag inte, kan vara flickvän, kan vara kompis?)... Har inte sett honom sedan vi kysstes hejdå på Karlstads tågstation för typ 2,5 år sedan. Jag var ruggigt kär i honom och vart verkligen hjärtekrossad när han gjorde slut (eller jag tvingade honom att erkänna att han ville göra slut) några veckor senare. Han var faktiskt lite droppen som fick bägaren att rinna över när det kom till relationer och killar (även om ett litet gästspel av en kollega som hette Gustav liksom slog sista spiken i kistan senare den hösten).

Så DET kan bli ett intressant möte. Men han kanske inte dyker upp alls, så jag tänker faktiskt inte oroa mig för det i förhand.

Nu ska jag äta macka och läsa bok.

Hare gött!

3 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt i helgen!!

    Kraaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Har nu suttit och läst igenom din blogg. :)
    Är på väg att börja samma resa som dig, ska åka första gången i februari.
    Din blogg har varit intressant att läsa och jag hoppas jag själv får ett plus på stickan inom en snar framtid.
    // Ida

    SvaraRadera
  3. Tack Anna =)

    Hej Ida, vad roligt! Hoppas du startar en egen blogg så man får följa dig! Jag håller tummar och tår för en smidig resa!

    Kramkram

    SvaraRadera