tisdag 17 januari 2012

Sista dagen med vatten

Japp, idag är sista dagen med vatten i läggan. Bara att åka hem och okynnesspola i kranarna eller nåt. Det jobbigaste kommer nog att bli natt-kiss-besöken och morgon-kiss-besöken på toa. Hoppas jag inte behöver leva helt utan toalett så många dagar...

Inatt vaknade jag och kunde inte somna om, låg och oroade mig över att jag inte får tag på någon i styrelsen som kan skriva på pappren om att jag får byta golvbrunn. De ska vara påskrivna innan arbetet sätter igång. Och det sätter, som ni vet, igång imorgon...

Jaja. Det löser sig på något sätt. Jag litar ju faktiskt på min hantverkare.

Idag är jag alltså trött och lite deppig över att jag känner att jag inte kommer hinna med de saker som jag borde hinna med på jobbet innan MT kommer. Framför allt ett projekt är väldigt efter i planeringen och jag vet inte riktigt hur jag/vi ska komma framåt. Sitter fast. Väldigt frustrerande.

Det får lösa sig.

Dags att sätta igång och jobba alltså =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar