måndag 19 september 2011

Åååå-åka, eeeh inte pendeltåg, men vanligt tåg.

Idag bär det av till Lund. Jag gillar att resa, när det inte blir för mycket. Till och med om jag så "bara" ska till Lund på kurs =) Att jag får träffa lillebror är ju bonus.

Idag har det varit en lite stressig morgon när jag lyckats: åka till psykologstudenten för att sedan behöva boka om för ingen kom in genom porten till där vi brukar hålla till. Trasigt kodlås =) Vidare till MamaMia för att lämna urinprov och prata en snabbis med en BM som tyckte det var bra att jag kom in, men att jag troligtvis inte behövde oroa mig. (det gör jag inte heller, det har lugnat ner sig ordentligt nu och det känns bra att de utreder om det är UVI) Sedan vidare till mäklaren för att skriva under papper om tidigareläggning av inflytt till fredag (som vi bestämt tidigare) och sist men inte minst till VC för att lämna nya sköldkörtelprov då mina senaste var lite förhöjda. Phuuuuh...

Sedan hem till soffan för att jobba och skriva artiklar vilket jag gjort fram tills nu då jag tar lite paus för att skriva här istället =)

Nu måste jag snart slänga mig i duschen (om jag inte bara väljer att ställa mig på balkongen med tanke på att regnet öser ner) för att sedan springa förbi banken med de sista lånepappren och sedan åka in till tåget. Väl på tåget måste jag skriva en grej som jag lovat studentlitteratur. Det gäller att hålla sig sysselsatt.

Jobbar stenhårt på att förtränga att jag flyttar på lördag, för jag behöver dessutom fixa lite grejer i läggan och packa det sista. Men herregud, jag har ju heeela torsdag och fredag eftermiddag på mig!

weee!

3 kommentarer:

  1. Oj oj så du stressar runt söta du! Visst sätter du dig ner och bara är ibland också? Hälsa lillebror och ha det så bra! Kramisar

    SvaraRadera
  2. =)Det har varit lite exceptionella veckor i mitt annars ganska lugna liv =) Det går bra. Men visst blir man lite snurrig när allt går i tusennittio hela tiden! Men snart coolar det ner sig igen.

    DÅ ska jag börja titta på någon helg då jag kan komma upp och hälsa på.

    SvaraRadera
  3. Åh, låter som en bra idé!

    SvaraRadera