tisdag 20 september 2011

Trött, trött, trött...

Sov väldigt dåligt inatt. Inte många timmar kvalitetssömn så nu är jag fullständigt däckad. Sov på lillebrorsans (lite för korta) soffa. Han sover med fönstret öppet och jag hade glömt ta med öronproppar... Ingen bra kombo. Vid ettiden på natten stängde jag till det lite och kunde somna för första gången. Vaknade dock hela tiden. Sover ofta dåligt när jag sover borta.

Ska vi se något positivt i det hela så insåg jag efter halva natten att ligger jag på mage och får kramp i vaden och/eller foten (vilket jag får nästan varje natt nu för tiden) så kunde jag liksom klämma ner foten vid armstödet i fotänden och stretcha ut den utan att behöva anstränga mig speciellt mycket (sjukt lång mening vart det där). Smidigt...

Nu har öronproppar inhandlats iaf. Hoppas på fler timmars sömn inatt annars kommer min plan att jobba på tåget imorgon eftermiddag inte funka.

1 kommentar:

  1. Usch, jag är ingen trevlig människa om jag inte får sova...sömn och mat behöver jag för att fungera i det vardagliga livet...;)

    /Anna

    SvaraRadera