söndag 25 september 2011

Flytten...

Nu är alltså själva flytten avklarad, det gick så fruktansvärt bra! Alla mina fantastiska kompisar (och mamma) slet som bara den och hade flyttat alltihop på mindre än 3,5 timme. När jag köpt mat åt alla och vi ätit fick de tydligen en energikick för då började stora röjar-partyt, min lägga är som jag tidigare besrkivit inte så nyrenoverad direkt. Dessutom full med massa konstiga sladdragningar, eldosor, weirda plastsocklar, telefon på toaletten med mera med mera. Tydligen kände mina polare väldig sympati för mig för de satte igång att montera bort dosor, riva ner det fula valvet till vardagsrummet, dra bort konstiga eldragningar och skruva ner telefonen från toaletten.

Jag ska fota lite och berätta lite vad resten av kvällen innehöll för överraskningar, men nu måste jag iväg och kolla att städfirman städat ordentigt i gamla läggan.

1 kommentar: