lördag 3 september 2011

Byxorna åker ner, tröjorna upp...

Så ser det ut nu, så fort jag rör mig åker byxorna ner och tröjorna upp till midjan. Och jag lovar det är inte mycket till kula jag har. Jag undrar om det blir bättre eller sämre allt eftersom den växer?

Så idag bär jag för första gången ett mama-linne från Topshop... Det är väldigt litet? Ser helt ok ut på mig nu förutom att det liksom är längre fram än bak. Och i dagsläget ser jag alltså ut som jag ätit lite mycket till middag bara. Tror inte jag kommer kunna ha dem så många veckor till om dom inte visar sig vara vääääldigt stretchiga.

Idag blir det till att flytta en nära kompis till mitt hood! Ska bli sååå roligt att ha henne boendes i närheten!

Värdelöst inlägg, men jag skriver nåt bättre imorgon=)

14+0, alltså gått in i vecka 15 idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar