lördag 10 september 2011

Magbild kväll...

Japp, ni ser ju skillnaden. Morgonmage vs. kvällsmage. Men i ärlighetens namn har jag alltid fått lite food-baby-mage när jag äter. Troligen för att jag är så himla smal från början. Ligger rätt stadigt runt 59.5-60.5 kilo nu, men jag antar att jag kommer börja lägga på mig snart när bebben växer och livmodern blir större.

Idag har jag packat och rensat upp på vinden. Att lyfta runt flyttkartonger är inte skitbra för fogarna, hade riktigt ont framåt sex-tiden. Avbokade tom tvättiden för jag kände att jag inte orkade gå 3,5 trappa ner och upp flera gånger med tvätten. Så jag tar det imorgon istället. Men nu är 95% av grejerna på vinden packade och märkta, så det är skönt. Men jag tycker lite synd om mina flytthjälpare som bära ner skiten 4 trappor från vinden...

Nu ska jag lägga mig och läsa och sova 12 timmar till =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar