torsdag 1 september 2011

Trött men ganska trygg

Den senaste veckan har varit minst sagt intensiv! Köpt och sålt lägenhet, styrelsemöte i både föreningen och gamla tjej-föreningen från KTH, kräftskiva med jobbet och träning. Jag är trött!

Ikväll ska jag på ett shape-pass på SATS vid halv sex, sedan blir det hem till soffan för att ta det lugnt. Jag tror det gäller att passa på nu. Med tanke på att flyttlasset går om tre veckor och att jag efter det måste se till att få mitt badrum renoverat, golvet i vardagsrummet slipat, alla ytskikt målade och sedan få ordning så lär jag vara ännu tröttare om två månader än jag är nu!

Positivt är att jag trots allt känner mig ganska trygg med MT just nu. Visst är det lite segt att känna av fogarna, att vara lite småillamående hela förmiddagarna och ha den här ständiga spänningshuvudvärken. Men på ett sätt är det ganska skönt också. MT mår nog bra därinne. Och det är ju det som är absolut viktigast.

I två dagar har jag kännt att det molar och drar i livmodern. Som tur är tycker jag nog att det är skillnad på växtvärk och mensvärk, så jag har inte varit så orolig. Men det lite roliga är att jag från igår till idag fått en liten, liten kula. Jag tror inte någon annan ser det, men jag gör det! Spännande =)

13+5 idag... Snart går jag in i vecka 15...

3 kommentarer:

  1. ohhh spännande, jag kände typ ingen skillnad alls på mensvärk och växtvärk men är man så långt gången som du så behöver man ju faktiskt inte längre tänka på missfall.. släpp det nu ;)

    SvaraRadera
  2. haha =) Ja, men jag har ju nästan gjort det =)

    SvaraRadera