fredag 9 september 2011

Drömt hemska drömmar

Inatt drömde jag mardrömmar igen, denna gång om blod. Jag blöder ordentligt, som rejäl mens. Först är jag inte orolig alls, sedan börjar det slå mig att blod kanske inte är så bra. Jag försöker få tag på numret till sjukvårdupplysningen men det går inte! Datorn är konstig och jag kan liksom inte slå in rätt bokstäver, det blir fel hela tiden och jag blir mer och mer panikslagen! Tack och lov vaknade jag och kunde djupandas ett tag. Sedan var klockan sex och det var dags att kliva upp. Jag har drömt liknande drömmar hela livet, oftast handlar det då om att jag måste ringa 112 men slår fel hela tiden! Det är så sjukt stressande!

Tur att man inte drömmer sånt så ofta.

Men idag är en lyckans dag ändå, jag vill passa på att gratulera Längtan till ett barn till ett fruktansvärt efterlängtat plus. Den här gången måste det gå bra hela vägen till maj och resten av livet!

3 kommentarer:

  1. Usch då, det låter inte alls speciellt kul. Jag drömmer mycket sällan mardrömmar, som tur är!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. I natt drömde jag också om massor av blod och missfall. Usch och blä!

    SvaraRadera
  3. Det är tur att det faktiskt bara är en dröm!

    SvaraRadera